Workshop Omnichannel Marketing - 17 januari

Kun jij ook de hoeveelheid communicatiekanalen niet meer uit elkaar halen? En ben je op zoek naar een manier om jouw klantcontacten efficiënter te managen? Dan is deze workshop iets voor jou!

Wat is Omnichannel Marketing?

Omnichannel marketing is een strategische aanpak waarbij bedrijven naadloze en consistente ervaringen bieden aan klanten over verschillende kanalen en platforms, zowel online als offline. Het doel is om een geïntegreerde en holistische klantbeleving te creëren, ongeacht het kanaal dat de klant gebruikt.


Wat kun je verwachten:

Op 14 december neemt docent Marketing & Ondernemen, Peter Hesselink, van Hogeschool Inholland Alkmaar, je mee in een inspirerende workshop. Met als thema: Omnichannel Marketing. Tijdens deze interactieve workshop wordt de klantreis via diverse kanalen, ook wel bekend als de 'customer journey', in kaart gebracht. Peter deelt zijn inzichten, praktische tips en geeft je handvatten om direct toe te passen in jouw eigen marketingstrategieën.

Datum, tijd & locatie:

Woensdag 17 januari, 16.00 - 18.00 uur

Hogeschool Inholland Alkmaar, Bergerweg 200, 1817 MN Alkmaar

Waarom deelnemen:

  • Verdiep je in de nieuwste trends in Omnichannel Marketing.

  • Leer hoe je klantinteracties optimaliseert over verschillende kanalen.

  • Ontdek diverse manieren voor het managen van klantcontacten.

Inschrijven:

Interesse? Schrijf je snel in via deze link en ontdek de kracht van Omnichannel Marketing onder begeleiding van Peter.
Laat deze kans niet voorbijgaan om je marketingkennis naar een hoger niveau te tillen!

Previous
Previous

Masterclass Smart Industry

Next
Next

Zomervakantie 2023